2020年9月14日 星期一

2020-9-5西貢東灣野營四日三晚

 西貢東灣野營!



今日決定西貢方向行!是否能行到東灣就睇體力!

黃雨過後立即出發!


輕裝點執都有每人40-50磅!


所以今次試下用架迷你車仔幫助減輕下!


4點幾北潭凹起程!好快到赤徑士多!




開始上陡坡啦!


赤徑碼頭4:40尾班船!


趕路啦!上斜都係背住慢行!


天氣還是十分之熱!多補充水分!


落斜好快入村!



平路輕鬆下!


朋友你好呀!


係時候寄存架車仔!


時間吾早!我地必需趕路!


因在大灣遇到兩位後生仔迷路!

只靠手機照明!而且要行出北潭凹!

我只能盡力幫助!祝佢倆好運!


結果我地七點幾開始起步去東灣!


夜行比較困難!


唯有慢行!


九點前終於到達溪邊!

飲得的水已經差吾多啦!

立時過濾水飲!補充水份!


飲夠繼續前往營地!



5個鐘來老地方紮營!下雨啦!
快手撐起金仔就可避雨!


預計會夜行!有準備!金仔和營隨手拎到!
好快搞惦!


分工合作老馮煮晚餐!
太餓啦食飽先!


沖洗後休息啦!


天氣晴朗!

背山向海!

山長水遠!食物珍貴!


昨天坐船來的營友!


星期天行山人士吾多!



天氣太熱!需要大量水份!


臨天光落左一場大雨!好陽光曬一曬!


簡單的午餐!



隔離營友撤退!我倆做島主啦!


落沙灘玩兩手!牛牛不時來搞搞陣!
收埋的家檔金仔內!


睇下搵到食嗎!




有得玩又有得食!

老馮煎魚!咖喱雞屋企煮好抽真空帶來!加碟菜!

好豐富啦!


深夜消磨時間!


零晨5點幾直升機係我金仔飛!而且用燈照射!



一定有事發生!吵醒啦!


只好一早起身睇日出!


落場雨!邊有日出!

嘆下咖啡食個包!我繼續睡!


牛牛又搵老馮!


7點幾消防員終於搵到行山失蹤人士!


好多年冇來!四處探下路!



上山!





日頭行喱條路冇問題!當然要小心!評估下自己的能力!


避下暑先!






下海!





都係落溪涼一涼!


倆人又包灘!與世隔絕!靜悄悄!




不知不覺又一天!



今晚由我負責煮!吾錯吧!



夜晚2點幾開始大風大雨!



好彩金仔頂得住!


前後兩條繩壓住金仔中間支桿!


一定企硬!


山洪暴發!


冇得過河!


雨未停過!


金仔內執野冇影響!


面對惡劣天氣!食飽先見步行步!



見雨稍停!


速速收曬行李!


我倆決定由海邊條山路行!



到處水浸!





經過沙灘都十分難行!的沙一直跣落去!


最後我地兜石灘慢慢行水過!


行過石灘!


上山前換好鞋!


遊繩上!好彩昨日探過路!


我上先!


老馮隨後!






順利上到山頂!


最難行的一段路完成!


人生的路好與不好都要走過!


雨停啦!多美麗的大海!


空氣清新!


老馮又想出咀!


再說吧!



好可愛!


大灣在眼前!


下雨天老馮最喜歡!太陽曬行吾快!



到咸田!取返兩架車仔!


朋友麻煩晒!下次再見!


希望能趕到4:40班船去黃石!


上到山頂補充水份!


赤徑!


4:20到碼頭!


回程行3個鐘!大船到!


順利完成東灣全程!


886!!



沒有留言:

張貼留言