2017年9月24日 星期日

2017-9-16貝澳超多海鮮

來貝澳玩幾日!




星期五晚食飽出發!


東涌送車尾!


十點幾入到營地!


執屎雞!果然有位!登記四十二號營位!


早晨!雖然好後!但比較寧靜!




最麻煩係水源和去廁所!喱個係多年來存在的問題!
去廁所未急開始行!順便隨意拍一拍!
風的威力!


基本全滿!


營地大門長關!防牛牛入營偷野食!


睇來天氣吾錯!都多人來BBQ!



沙灘好乾淨!



因一早清潔工和救生員已經清理!


一早就有人來排隊!登記營位後就冇左半日!紮埋營就冇左一日時間玩!


前面海景好正!搵返張檯今晚開餐!


露營經常早午餐一次食!


倆人隨隨便便食!


老馮食飽就去玩!我吾係好舒服就休息下!


好大浪!老馮釣的魚冇左啦!冇我去做阿四就係咁啦!


嘻嘻!營友追蹤我地!



我訓醒已經傍晚啦!


開餐啦!




好涼爽!


有D涼涼地!


三人去釣魚!我散步!狗狗也露營!可能入錯地方!



露營真簡單!


落沙灘行下!



嘩!隨手執幾隻!而且大大隻!


老馮魚都吾釣!執海鮮!


企水中等浪打過來就有任執!要開夜工處理!
還要用清水清潔張檯和地方!天光先有得訓!





靜靜地都可以訓返幾個鐘!


天氣好酷熱!食白粥正!


下午多人來搵食!



連Billy都來搵食!


好快到黃昏!



好浪漫!


欣賞完要閃啦!


886!!


國慶營位抽籤!抽中就會再入!


已收信!吾中籤!





沒有留言:

張貼留言