2017年9月14日 星期四

2017-8-18同營友的約會-灣仔露一露


營友約我灣仔露一露!





 約左幾次!終於可以一齊去玩啦!


出發!


西貢集合!一齊早餐!


杜生接我地入灣仔!


巧遇營友女儿!同佢好有緣!


天氣的關系!成個海邊紮滿晒營!


另約定我來露營的營友早一日到!


齊齊去玩!



好的開始!


 企水中釣魚特別心涼!



 魚樂真開心!


夕陽西下!




最喜歡喱個時間釣魚!


開完餐再繼續努力!



大家各自玩!


我就影下夜景!滿天星明天一定好曬!


超寧靜!係時候休息啦!


喜歡老馮支魚桿!


見到太陽伯伯我就怕怕啦!




有人落網!


老馮返碼頭玩!


努力!
 

閃啦!下次再玩!




嘻嘻!都過足手癮!



886!



沒有留言:

張貼留言