2017年9月1日 星期五

2017-7-23吃喝玩樂在灣仔南營

長假期我地又入灣仔露一露!



十號波一落!我同老馮五點幾出發!

可能打風原因!冇曬人!


黃昏七點幾啦!趁未天黑快快起返個大雙金!


開返個天窗吹下先!


好耐未試過咁寧靜!超級正!


今次玩成個星期!當然要住得舒適!


嘻嘻!今次係同老友的約會!


不停有陣雨!快快手搞惦個大本營!


雨後特別平靜!



南風灣!


我最喜歡的景象!


忘記帶腳架!手震影得蒙查查!


營友知我來露營!都陸續入來玩!


想來玩的自然會來!不必相約!


近排的天氣都是變化多端!



咁好天!老馮准備出艇!


海面風平浪靜!我吾執輸一齊去玩!


其實真係幾好玩!


三人玩左一陣收獲好好!


老友釣到海芝麻!


嘩!好靚哦!拍返張!


今晚有魚食!


太陽出來溫度大高!


吹水食野嘆世界!


水上活動都好正!


又有營友到!


三點幾冇咁曬!我地又出海搵食!


三人都幾勤力!不過今日大浪DD!我有少少暈浪!


天黑前返到來!


交下功課先煮晚餐!


靚!



蒸魚,煎魚,魚湯超正!






又係一個晴朗的天氣!



30-40度!


可能天氣太熱!好少人來露營!


過來同營友吹下水!



超大浪我投降!我冇出動倆人偷懶咁少魚!


好肚餓快快准備晚餐!


我專負責蒸魚!


豐富的晚餐!


咁食法返去要減磅!


知道老馮要晒船!幾好陽光!


三點三!老馮有事入省!拖埋架艇回家!


姐姐仔追蹤我!我冇魚釣就去玩飛魚!(藍色天幕)


不知不覺又到黃昏!


今晚得我地四條友開餐!人少少食多多!


露天茶座!


老馮同老友入來啦!


最叻老馮咩左個大西瓜入來消暑!


吹水飲茶!嘆糖水!



姐姐仔真係吾舍得轍!八點啦!88!下次再玩過!


夕陽西下!


老友同我地開餐有時差!


今晚有哥哥仔追蹤來到!


最後一晚清倉!


晨早收擋!老馮有Call!


回家啦!


不知不覺玩左八日!886!


沒有留言:

張貼留言