2016年5月19日 星期四

2016-4-29三日三晚東灣-長咀(上)

今次終於可以出發啦!
三日三夜東灣-長咀!
 





雖然天氣吾係太好!但評估後都決定出發!

 
醫返個肚先!今晚夜行東灣!
 
 


7:30船長載我地入赤徑!


7人一齊准备就绪!


重裝要慢慢行!齊齊邊行邊玩!不過小心睇路行!


不知不覺到了大灣!


Go-Go-Go!



最難行喱段!大灣過東灣!
 
 
行左三個鐘到達東灣!
好快起好間屋!
 
 
好彩搞惦!落雨啦!
 
 

雖然夜深!但大家都要飲下茶食個飽!順便吹下水!

 
沖返個涼!超正冰凉的山溪水!
早頭明天請早!



美麗的東灣!


水源!


喱班營友早我地半日到!



營友的家園!




我的家園更上一层樓!


 
 景色怡人!
 
 
 營友幾人先行一步!長咀見!
 

吾好咁對我啦!煮嘢你食啦!


幾多原居民來探訪!
 




嘆完個豐富的早.午餐!



落沙灘消化下!巡視下環境!拍返幾張靚照!


拍好D!要交功課!


 喱個美女對牛彈琴!
 


嘩!!五.一!!超多自由行來露營!


 
本來打算在東灣住多一晚!但最快決定轍去長咀!
話你知快過打針!半個鐘執好閃得!!
 

5:00起步!


雨中行山要小心!但我地都好快!



 


個半鐘到達目的地!當時非常大雨!立即紥好双金外帳先!
得左!家家煮左熱辣辣的飯餸!
 
 
 
 各自帶食物!加埋一齊都好豐富!
 
 

落大雨營友一早上鋪!


 今晚大風大雨!我習慣要巡視下先瞓得安心!


早頭啦!



明天見!!

 
 

沒有留言:

張貼留言