2015年3月4日 星期三

回顧2014-復活節-貝澳營地


回顧2014!復活節-貝澳營地

多謝你們一直以來同我一齊分享!

終於交曬2014的功課啦!!



2014給我帶來吾少的美好回憶!也是我最開心的一年!!

我從小就愛運動!所以我十分爛玩!有體能就到處跑跑!!

多年來經歷吾少風風雨雨!結識左吾少朋友!!


知心朋友當最緊要興趣一致!有共同話題才能長有長玩!!

快一周年啦!已成歷史!本想放棄吾寫!最後決定分享!!



我們的大本營!


老馮的新玩意!


我當然要一齊下水玩下啦!

個個都爛玩!


貝澳真係靚!

希望大家愛護它!!





每次大假期出動都會遇到好多營友!
 


老友一見面就有排吹!


新船當然要出多幾轉搵食啦!


多年來的拍檔!
喱隻似八爪魚嗎?幾藝術!


哥哥怕凍就著多件衫啦!

 

著返件衫暖曬!









Billy又偷食!


老馮開魚檔!





貝澳的海鮮!日日有得食!!






過節當然多美食!



熱鬧嗎?





一條吾錯!好的開始!!



一到人多沖涼就大件事!有排排隊!!唯有自帶花灑!!!


玩咩啊王老吉!吾舍得走!


貓貓也想出海!




凍凍地放棄啦!


去行山啦!十朗營地!!


眺望貝澳營地!



又到假期尾聲!




執執執!


遊戲規則!來來去去!!下次再來玩!!!



886!多謝分享!




沒有留言:

張貼留言