2015年3月3日 星期二

回顧2014--中秋貝澳營地

每年中秋我都選擇入貝澳渡假!

老規矩約左營友入營辦登記手續!!

今晚一人住間細屋!


老友多年都相約一齊露營!Billy也來湊熱鬧!!


11:45先正式登記!



 辦好入營手續!天有不測之風雲!!

未來得及時搞惦!天幕邊已撕破!!

現只有即時死撐!撐起個天幕頂住先!!


一睇營友的天幕就知場雨有幾大!






幾年中秋都人多!阿Sir都來巡一巡!!



我地大家的燒烤大廳!!



我間流動屋企!


中秋搞下氣氛!



天氣不穩定!做定排水工程!!






 

算搞惦啦!嘆下稍後出海玩下!!




老友一日遊來探班!


太忙冇時間煮!去隔離搵食!!



雖然我出船暈船浪!手痕也唯有硬上!!

 

有的魚釣下就會忘記暈暈地!!


都有餐食!


開火啦!



大廚出動!


吾少得老火湯!!


開餐啦!



夜間娛樂八卦時間!




這就是露營!



都吾少營!






老友間中聚會超開心!







靜靜地享受下!!




貝澳是個好地方!




時不時來渡假都幾好!!



我得閒喜歡周圍影下靚景!給自己留下個美好回憶!!
 



渡假的時間過得特別快!


熱鬧的時間在晚餐!




嘩!今次大鑊!執野回程要大搜查!!

不能帶非法入境!喱D蟲蟲專咬爛帳篷和天幕!!


886!多謝分享!!



沒有留言:

張貼留言