2015年3月3日 星期二

回顧2014-6-24貝澳營地

知到有老友在貝澳玩當然心思思!

冇諗咁多執好行李出發!!
 


這是我一人出發隨身行李!



來到貝澳又幾好天!
 

開始我的工作__搭棚!



我喜歡自己慢慢玩!


基本搞惦!
 

隔離原來住左個傻婆!見到另一個傻人幾開心!!



個個見到自己友超-超開心!

喱間大本營一睇就知是誰!不是老友都是分享我的成果!!

 大本營-飛魚-大天幕都是我最愛!

可以係貝澳或其他營地-見到營友分享我當然開心!

新玩具陸續慢慢玩!!多謝大家欣賞!!


老馮由天光玩到天黑!!

有D收穫!



雖然吾少營!但晚上都幾寧靜!!



吾駛咁望住我!煮飯好快有得食!!


老火靚湯都煲好啦!


大廚埋位好快!



開餐!
好似三八婦女節!女士吾駛做嘿嘿!!

 
洗完碗還有甜品食!



有緣老友幾時都會相遇!

 Billy趁營友外出-自出自入!
 嘩!!!人山人海!!
突然狂風大雨!到處有人搵地方避雨!!



喱場雨破壞吾少!!

 



雨停我同老馮拍拖去十郎村玩下!
玩左一陣又遇上大雨只好回程!Billyy又偷食!!


營友行山經過特別來探我!



夠二人餐!!


 我喱個二廚都吾錯!煎得好靚!!


下午茶餐!


接近黃昏!沙灘人越來越少!感覺超寧靚!



點解有兩位阿Sir係沙灘!


原來捉蛇!
 搞到天黑!最後還是要蛇王搞惦!


 今晚二人世界!


 收拾行裝回程啦!



 886!多謝分享!!
















沒有留言:

張貼留言