2014年12月5日 星期五

2014-10-27沖繩七天渡假_享受寧靜的生活(二)


昨日實再太累啦......一覺訓到天光......爽又是一個晴朗的天......
碧海青天......美极啦.......





我迫不及待走去后海灘睇下......



吾使急大把時間玩......玩下個飛魚先......



個飛魚造型吾錯......我都幾滿意......個大廳足夠四人坐.......




今晚四人飯廳都睇得下......


喱個早餐方便快速.......


阿Sir巡邏......當然要第一時間主動出示証件啦......以免不必要的麻煩......


營友見我咁快取証件......也立即递上......咁就雞同鸭講搞惦......
我地向他表示來渡假......釣魚......幾日後離開.......警察叔叔都好友善.......







做下功課先......太靚啦.......



自由活動開始......





好的開始.......


健健玩釣美人魚.......嘿嘿.....忍吾住都落水......


我俩老玩童玩釣魚......俩後生玩浮潜.......


佢地玩完浮潜返去......我俩在玩多一陣.......


肚打鼓就必需返去醫肚.......



 喱個星期盡情玩樂......



够今晚餐......收擋......


睇下一環境......一流......

















少不了拍個照.......

























水源......


汽水機......廁所.......都算幾方便.......



一到黄昏就開始有風......


加建擋風布......



舒服曬......



露營生活就是這樣......開始煮我們的晚餐.......






 










再加營友两味餸......好豐富的晚餐......


晚間自由活動......我同老馮又出動.......


好快有收穫......




















够一餐啦......收工......



明天再玩過......

沒有留言:

張貼留言