2014年12月5日 星期五

2014-10-27沖繩七天渡假_享受寧靜的生活(三)

又一個好的開始......天公作美......
廢話少講......睇我功課......




早晨......



玩_都要充足的體能......嘆下白粥先......


喱張相變左遺照......放在海的魚不見了.......食就冇所謂......享受個過程......



每天指定動作......燒垃圾.......






魚村唯一的士多......都係趁早入返的粮食......






吾好要求太高....... 其實都吾少嘢買.......




 老馮最喜歡食甜品......



鱼港每天都好寧靜........极少人來往.......最多聲氣我地四人......


自由時間去玩啦......



同老馮打擂臺......



對面見到老馮嗎......紅色.細細粒一點.......


 見到咁靚的景色......情不自禁......影影影.......拍拍拍......







冇係喱處住幾日.......都冇時間玩曬咁多地方.......






到处可以釣下魚......





一陣要行過喱條防波堤.......對我來講......大件事.......


諗下先......愁紧.......


健同貓已經行動啦......


我唯有死撑.......

喱两個本地人可以係上面平臺过夜.......勁.......

准备好未......



慢慢起步啦......


來來來.......震緊.......


終於起行.......

































 係咪行得好爽......上鏡識摆甫士.....其實話你地知啦........爬多過行......













點算啦......就來跳海啦......
幾辛苦先揾到個正位抖抖.......



抖順條氣......又真吾同.......行得幾步......


健健來影相.......


幾抵撑住......話是話大風吹好驚啊......下面望落好深啊......


最難行喱段.......點算.......求救.......老馮......


一額汗......爬過來啦......余震未停都要辦下嘢啦.......


威啦......


爬過來啫.......


平臺好大......本地人好喜欢來釣夜魚......


現在行得幾爽......


嘿嘿......我上左來啦......




本地人釣吾少魚.......有備而戰......我地都有備.......但冇戰......









上面平臺太大風......不适宜我地玩......轍......安全第一.......



再爬過......有經驗啦......


今晚够滚汤......



分工合作......好快有得食.......


趕下場......咸淡水.....喱處晚上冇咁大風.......


有收獲啦.......人人有份.......





老馮做阿四......



過足手瘾......






 

發生咩事......要三人出動......



為左喱條鱼......因撈機吾够長.......


又來......老馮驚上吾到......喱处冇街市買返給我......大鑊.......
健驚老馮跌落河.......不知所措......


大家合作......好嘢......上左啦......


嘩!晚上收獲吾少......



午夜屠夫......


好充實的一天......今晚又好瞓啦......


沒有留言:

張貼留言