2014年12月4日 星期四

2014-10-27沖繩七天渡假_享受寧靜的生活(一)


時間過得真快......一晃眼半年過去啦......原班人四人組合.......再次出發沖繩七天......
今次同上次有所不同......因上次在安田魚港時間太短......當然經四人贊同...... 
再次四日三晚在安田魚港自由活動.......享愛大自然寧靜的生活......






7:25早機飛沖繩......一早搭車入機場......



最開心喱個冰箱可以過關......當然爭取左先能代上機......
個冰箱很重要......它將陪伴我們六天......





直飛沖繩.....一睇個餐就知好快到......


 一落機我地前住办理租車手續......就搭租車公司的車
一路上可以見到上两星期前臺風的威力......我地都算好彩......


希望喱個假期順順利利......其實出發日期己定......我向來不會太擔心天氣......随緣啦.....


第二次來......一睇就知到啦......




hi我地又來啦......


是否同上次架車差吾多......唯有喱架車我地先够用.......


睇下......未購物......已爆......



 今次的旅程正式開始......


緊接一站又一站......魚市埸.......


嘩!好多嘢食......一個飛機餐已經一早消化啦.....



太餓啦......先醫肚啦.......






好似吾够飽......繼續揾食......






 







好嘢......两位男士幾開心......



當然要食啦......


 由今晚開始露營幾日......時間緊迫......要開始购買食物......上倉......










還要行下魚具鋪......睇下是吞魚具要補給.......







超市必需要去.......








今次行程活動有所不同......所以飲食物資各自购買......其實差别不大......
大家生活習慣或興趣都有吾同......咁樣我諗自由地.....晚餐先一齊食......
其實在港我地一慣都是這樣的作風......小意思......


第一天馬不停蹄......辛苦健健......天黑都未到目的地......


連夜軋營冇難度......今次超曬重.....我唯有精簡......只代一個飛魚......
今晚風大......暫時搞惦間屋......明天先算.......

 









太夜......各自煮返個面醫下肚......



















 食飽早D抖啦......


 明天再見......


沒有留言:

張貼留言