2014年10月23日 星期四

14-10-12大浪西-鹹田-大灣-赤徑一日遊

前晚同老馮有默契......大家都想去行大浪西......

从前翔哥哥细個時經常去露營......行幾個地方當然要早D啦.....

大浪西......
 



嘆個早餐.......



麥當勞門口等小巴......



架車就咁泊係路中間......真奇怪.....


耐冇行咁遠......起步拉下筋好D.......










好快就行到最高點......直行落山去西灣......右上去浪茄......











行遠D風景特別靚......










下次來露營......


有海的地方老馮都想試下釣魚......




我又周圍行下影下靚景......各有各享受......







繼續行......還有幾個點未去......








鹹田灣在眼前.......


天氣超好......所以特别多人郊遊......



三點三.......太熱只係想飲冰凍的飲品......好彩帶左冰袋......





我背後有三個灣......鹹田灣-大灣-東湾......


大飛由黄石過來都幾貴.......


喱條橋短左一半有多.......



 幾多人來......好熱鬧......

喱处有倉出租......吾駛背咁多行裝.......

 

大鑊.......大灣唯一的水喉打風後玩完.......以後要士多買水或鹹田灣公廁取水......


老馮話冇解......去東灣啦......











大灣......



老馮又要玩下釣魚......


喱個BB哭左好耐......天氣太熱.....可能又渴又饑.......


 原來BB媽咪傷左脚吾行得......






 揾個地方喂人奶......

有四個哥哥仔幾好.......本想幫佢地背嘢......叫鬼佬背老婆......

但搞吾惦個BB.......最後都係打999求救.......我暫幫照顧BB......












 一家三口露營要坐直升機回程......







現已四點幾.......我為左趕尾班船......只好放棄去東灣......


馬不停蹄......Call營友話俾船長知.......我地十幾人赶緊來......船長等左一陣......


 两條友今次還未玩完就倾下次出發......喱两個先係真正的爛玩精.......



塔門尾班船都來啦.....我地都要返啦......


886下次再見......


沒有留言:

張貼留言