2014年7月14日 星期一

2014-7-12灣仔一日遊


今日天氣超超靚.......但我近來狀態麻麻.....所以冇得出動露營......



老馮有嘢做......我悶悶地去灣仔 一日遊......




好快去到黄石碼頭......


吾駛等啱有大飛......不過我現在先發現冇帶銀包......

真係老啦......冇記性......好彩老友多......


嘩!都好熱鬧......


 係唔係超靚.....藍天白雲.......
 

一睇就知老友的營.......





其實係來探老友......


做左大廚......


拍返個靚照先......


做咩悶悶地......吾俾周圍走......




小黑俾大蛇食左......



小心......


開餐啦......
 

今晚睇世界盃......





 借左老友的碗嘆返個午餐......還有冰凍的糖水.......


食飽忍吾住都要去做下功課.....



蚺蛇尖.....



一睇個陣就知自由行啦......不過冇貝澳勁......



細佬搞咩......凑熱鬧......點解夾左自由行中間.......够温暖......


知啦!!驚蛇.....現咁多營圍住够安全......不過屋企有隻大蛇......


 紮攔杆外更加舒服......
 

 老友!等到我頸都長......還未出現......



 個個去揾食......我唯有去玩下嘢......








 搬張櫈去嘆下......




姐妹們好努力掘......當然吾係金......蜆......


喱两仔爺玩邊科......


原來浮潜......



 都幾水退......真有D想落去......


 老友終於出現.....留返個海景靚位你地嘆......今晚釣多D魚....


 尾班船來啦......有D依依不捨......


 886......




 赤徑......好似吾多人......



 天氣太炎熱.....



 終點站.......黄石碼頭......



 營友釣左一日的魚獲......




 豐富的海鲜.....




好開心......露營就是這樣......好多嘢玩......

我當然是個爛玩精......玩到好多次的功課都未寫......

俾D時間我......一定會補寫返......多謝大家分享......


沒有留言:

張貼留言