2020年8月27日 星期四

2020-8-7西貢野營

 西貢野營

晴朗的天氣我們又出發啦

今次我帶左雙單金各一


最重要裝返把吊扇


下午四點幾先紮營
搞惦時間都吾早啦


環境好舒服





老馮蚊見到你都驚
點返支艾草驅蚊


保持距離各自開餐


自由活動



四圍遊



太熱就落溪水降溫
老馮真爽


重甲戰隊獨角山

手痕搵食




腳痕周身痕



樣樣玩下



嘩好靚哦





掛住玩吾駛食



最好係我吾駛做


其實D蜆我炒的


食飽散下步都幾正





上鋪啦


咁大食


早餐咁豐富


祝壽星公和壽星女生日快樂


又係時候陸續撤離啦




來來去去


送客



見到溪水


一定降降溫


皮蛋咸蛋瘦肉粥冇得頂


雙金好快起好


單金好快拆除


又有人來探我





老馮今日好快第三次送客


886


任務完成
魚樂下



下雨啦


兩房一廳




我一房一廳


新鮮



一早有陽光冇得頂


兩餐一齊煮


食先收爐啦


天有不測之風雲


好大雨


金仔好處可以在內慢慢收
最多得金仔濕


睇好雨停立即收金仔走得
今次係朋友送我地
謝謝!後會有期!


再見


自己的垃圾要帶走


時間還早
下午茶



尾班船到




好快返到屋企


下次再見


沒有留言:

張貼留言