2020年8月3日 星期一

2020-7-12西貢蚺蛇灣露營

西貢蚺蛇灣露營







十一點黃石集合


10:55出發


超快11:06到步


剛好有個靚位


只可以紮我一個營



朋友要等位


剛好紮三個營


搞惦第一時間



沖落海降溫啦


老馮遵守限聚令



浸完鹹水浸淡水
爽到冇得頂


成個蚺蛇灣我們六人包場


魚樂



今晚加送




其實我們是各自開餐
為左的魚湯來個大合照


嘩靚爆鏡




綱絡差少少


一早就想落水玩



優遊自在


牛大哥你好
吾好偷我地的糧食


幾年冇來四處行下


冰涼的山溪水


上遊取食水


熱辣辣的湯面


最正都係冰凍的西瓜


小食多滋味


難得咁清靜



天氣涼爽可以上一轉蚺蛇尖


現在都係落水實在D



老馮去左邊
搵食




食飽先返來開工



夠食啦每人一條


都係女士勤力




時光靜止的感覺


與世隔絕的安逸寧靜


各自開餐



落沙灘開餐


無敵大海景餐廳



食飽坐耐左感覺有涼意
返去早D休息


每次撤退
起身第一件事我會收左個營
就算落雨都吾駛擔心
最後走時先收個金仔


爽爽爽


我都吾執輸


指定動作


有得玩吾駛食


兩餐一齊食


後生女好玩得


我喜歡拍拍照



老玩童最玩得



天氣太熱有行山人士中暑
倒在沙灘呻吟
好彩遇到我們幫佢降溫
手機又冇網絡
點搵船家都吾知


最後我用漫遊幫佢Call船
下次行山做下功課先出發


執埋手尾


行得


回程5點船


還有半個鐘


隨意拍






船到




垃圾帶走


三日兩晚真開心


不過太短時間
下次再玩過


黃石碼頭



人人搬屋


回家



886


沒有留言:

張貼留言