2018年10月4日 星期四

2018-9-3灣仔南營玩天幕和金仔

平日入灣仔南營最正!



晨早約左老友一齊入灣仔南玩!落一陣雨好停啦!


超級寧靜!我地四人包場!




任選地方!先玩金仔!


陸續慢慢玩!


我今次用紅色2.7米高超輕金仔!


玩埋兩塊天幕!


帶吾夠鋁桿用!天幕好似紮不太理想!


天氣好靚!影相都特別靚!


休息下再玩過!


下午茶!


搞惦個睡房先!


金仔內放個二人或三人營都冇問題!


今次得我一人!用二人營好寬鬆!


由朝玩到晚!真開心!


營有好多方法搭建!不同搭建有不同效果!


這就是我最喜歡玩的!



准備晚餐!簡單夠用就好啦!


每人煮少少加埋就多多!夠食就好啦!食物珍貴!


個金仔我好喜歡!二人用好正!夠大又輕!
一支粗桿加兩支門口細桿搞惦!


玩左成日早頭啦!明天繼續!


早晨啦!忍不住從頭再起過天幕!
前面遮檯!後面可放個大營!
 

似吾似倆人擁抱!



好滿意這造型!



出發前還落緊雨!老天爺對我不錯!
這兩天陽光普照!我先可以慢慢玩!


超輕影相特別靚!但太陽下會熱少少!



這個金仔內用三人營!


有銀底遮太陽一流!但會重少少!各人喜歡!


終於完成今次計劃!886!!





沒有留言:

張貼留言