2018年10月24日 星期三

2018-10-1東龍島

東龍島!






好耐冇去啦!


吾知點解會去三家村搭船!



時間還早拍個照!


由三家村坐船去-舊碼頭落船!要行半小時山路!



其實我地因去西灣河坐船!去到新碼頭落船行少好多路!



原來現有釣具專門店!


登船啦!


8:40頭班船!買來回票45元!明天5:15回程!


大半鐘頭到達!


慢慢行!



運動下!


我最喜歡前面個山頭露營!



落山啦!老馮好似好趕!


原來路口休息下!


選擇落新碼頭玩一陣!


士多!



前面就係碼頭!


人吾多!垃圾就超多!


開工!


大家動作好快!



即日來回時間冇多!轉釣點玩下!


穿過士多上山頂!


露營人不多!



我地落燈塔玩一陣!


小心行!





我畏高!


都係落下邊細碼頭玩!




企喱處釣!我腳都震!




差吾多時間要執野!預大半個鐘行返去!



搞定走得!


喱段路難行!


冇人啦!東龍島周未和紅假先有大船到!



下次喱個碼頭坐船可玩多1個鐘!


好快上到山頂!努力!




太陽落山!


嘩!尾班船好多人!



曾經係喱個碼頭玩通頂!都幾好玩!



次次玩到好夜返屋企!


今次未天黑就返啦!



886!


沒有留言:

張貼留言