2018年7月20日 星期五

2018-7-14高流灣-蛋家村釣魚-露營

想去就去玩啦!高流灣我又來啦!





今日輕鬆D!10點入到西貢早餐!


輕裝!11點巴士入黃石!


見到老友齊齊落船!


高流灣!


一早知今日天氣好差!評估過自己能力一於照出!


趁雨過天晴周圍行下!



開始魚樂啦!



睇下老馮幾享受!


一到黃昏就出動!


好多種類!



密密手都幾好玩!


水警開飯我地都開餐!



有緣人!



深夜都幾忙碌!不知玩邊樣!


收手未呀!深夜啦!



船上有人釣到大魚!


2點幾啦!去搵地方紮營!嘩!沙灘-村屋都紮滿營!
原來大風大雨都有吾少爛玩精!



我地選擇紮草地!


成晚落雨好好睡!一覺睡醒太陽出來了!


可能昨晚大雨!大水浸左我們的出路!稍後先算!


又落雨!返入金仔煮野食!



食飽水退啦!


趁細雨我出沙灘八卦下!可能太大風雨一早全部撤離!



我地避左風!落大雨就冇問題!



雨還未停!休息一陣等時機!


全部行裝收執好啦!雨停收金仔!


老馮攬住金仔走得!



下次去沙灘玩下!





蛋家灣!


4點返到高流灣碼頭!可以玩多2個鐘!


話落就落!超大雨!


嘻嘻!食尾糊!點解我釣個條甘細條!


6:15尾班船回程!


黃石碼頭超大風!唯又提早回家!


886!下次再玩!!


沒有留言:

張貼留言