2018年7月13日 星期五

2018-6-15灣仔南露營


朋友的相約又入灣南!





 又有幾日玩所以帶多D野!


我同朋友出發先!老馮明天到!


營地人吾多!熟口熟面的三個大營!就係我地的先頭部隊!


我比較喜歡近海邊!所以選擇紮喱處!


天氣太悶熱!我一人只好慢慢玩!終於搞惦!


可能太熱!好似有少少中暑!只想飲水!深夜先整野食!


早晨南風灣!



眺望個天空就知今日有幾熱!



吾知是否天氣太熱!來露營的人好少!


我的早餐!
老馮中午先到!


坐定定嘆下茶先!

午餐!


大家盡情玩樂!



老馮又想去邊玩!


樣樣都玩下!收獲都吾錯!



回村啦!准備晚餐!


開飯啦!


又係選擇過來喱邊玩!


我同老馮釣魚!各有各玩!



老玩童!玩得幾開心!


夠煲湯!


油甘子好有益!



最後一晚盡情飲食!



今日回程啦!


食飽飽好執包袱!


我倆的習慣!隨意執到幾時就幾時走!三點大船遊船河!


爽!



這就是我倆的生活!自由自再!




睇下老馮幾開心!




這是我倆一慣的玩法!好方便!一程車返到屋企!!


886!

沒有留言:

張貼留言