2018年1月27日 星期六

2018-1-20西貢大浪西灣兩日一晚

大浪西灣!





今日遲左出門!十點幾先到西貢!


指定動作!西貢食飽先!


小巴1個鐘一班!費事等!


我多數的士入西灣亭!


西灣亭落車!剛好100元!


慢行約45分鐘!


最高點!




吾帶食物可海灣茶座食!


沙灘已有吾少營!


大把地方紮營!



搵返個高的地方紮營!吾需擔心夜晚水漲!


兩房一廳!


都幾正!


盡量帶超輕的用品!



營友同老馮去釣魚!


我等阿妹睡醒先去玩!


我剛想出動!野豬快過我出動!



野豬個個營搵食!咬爛個營!將食物咬出外面食!


我唯有放棄去玩!做保安!免得隻豬咬爛我的營!



拍下夜景!



野豬搞搞陣!一吾留神隻豬就出擊!
都係早D開餐啦!


搞到D營友個個留守營地!



晚間活動唯有吹水!


日夜溫差差好多!凍凍地早D睡覺!



一早好多營已轍退啦!



老友一早來探營!真有心!


好彩帶個金仔來做廳!其實十一點啦!一睇喱埋金仔內就知幾凍啦!



食飽大家爭取時間去玩!我執野!
2點幾搞惦!有得玩一陣!去搵大家!


要濕腳先過到去!



要玩就要執生啦!




大家玩得好開心!


開心好容易!最重要自己喜歡!


四點前要閃啦!收埋的手尾!


好快行得!



回程辛苦少少!所以要精揀!但基本背上身都吾少得40磅!


最高點休息下!


咁多人超碼三架小巴先上到!
入來的士方便!出返去就要加100!


終於上到小巴!



西貢晚餐!


回家啦!88!


沒有留言:

張貼留言