2018年1月4日 星期四

2017-2018灣仔一露就露兩年


哈哈!又出動啦!





同營友的約會!灣仔見!


天氣超正!景色怡人!最重要有老馮陪伴心情特別靚!


老馮熱成咁!


你同村民吹下水我好快搞惦!



差吾多搞惦!紅色營影相特別靚!


但太陽下裡面會熱D!所以我再加多塊天幕!
一廳一房!一個海景茶座!


今晚營少少!


去探下營友!


我地的約會!


三點三!


跟著老馮周圍鑽!


不是上山!一定係下海!


自由活動!好快又會合!


好的開始!


三條友團團轉玩邊科!原來被條魚玩!真險上水斷絲!


老馮真開心!


 返去煮飯仔!



好野有魚食!


睡醒太陽已經高高掛!


 老友玩一陣回程啦!


下次再見!



嘩!今日超多人!





來去都吾少人!


我倆玩多一晚!繼續下海!望住個大海真爽!

這就是我倆喜歡的生活!


叻叻!



返營地點燈啦!


靚!





今晚凍左好多!入廳開餐暖D!
 

今朝晨早多人來睇日出!


天灰蒙蒙!一定失望!起身就收左個睡房先!


一人一個糯米雞!


還有時間去玩一陣!睇老馮悶悶地!


都係早D返去執野!



好快!閃得!


大家都今日轍退!



886!!



沒有留言:

張貼留言