2017年12月29日 星期五

2017-12-1大浪西露一露

睇來天氣吾錯!我地選擇去西灣玩下!





兩隻貓頭鷹!喜歡夜行!



行左四十分鐘入村啦!


營地吾少營!我地選擇左紮喱處!


金仔好易起!


太大風沙!唯有將天幕掉轉開!明天再搞!


一早有人走!


營友來左!搬返個高D的位!



老馮話我又過足手隱!玩走營!



大家食飽好出動!



輪到老馮過手隱!



我繼續玩野!一到黃昏就會好凍!所以要加建擋風!


搞惦去搵老馮!


搭喱架船可以返到西貢!約150蚊一位!


老友近近地玩下!



我和老馮去舊碼頭玩一陣!




差吾多水漲好轍!


嘩!返來多左吾少營!好熱鬧!


亮燈!


月圓!大水漲!


時間好好!隨意拍返幾張!



開餐啦!



假期一早就好多人行山!



海景茶座!特別滋味!



又見老友!真開心!



老友行山經過當然要坐坐吹下水!


差不多要搵老馮返來啦!


老友冇去咁遠!老馮去到遊艇個邊!


超級爛玩精一定係老馮!



我來到都吾錯!玩多一陣!




老馮收桿啦!再吾閃就要游水過去啦!


喱處幾好玩!下次再來!


好靚!個景!


快速執好走得!


最斜喱段路!


天黑前去到西灣亭!


886!


沒有留言:

張貼留言