2017年12月29日 星期五

2017-11-22四條女入貝澳露一露

好耐冇試過全女子玩露營!




今日星期三入貝澳登記營位!


有緣一定會相遇!


紮營前要留意下地面!點解會有咁長的營桿直插地下!
唯有搵辦事處的工作人員搞惦!



俾支喱插到真大件事!


倆位姐妹好幫得手!



四房一廳!超舒服!



個日落太吸引啦!



正!


今晚三人開餐!


牛牛只吃草!


四位營友到齊!



平日沙灘好寧靜!



四條女的活動正式開始!



嘻嘻!又有老友知我行蹤來探營!當然要飲啦!


藍天白云!


繼續去逛一逛!


貝澳有咁正的地方!


有人忍吾住又追蹤我地!


拾下拾下暖立立!


大食王掃清晒!


今日一定要運動下!大家想點行!


上老人山啦!


貝澳在我地腳下!


上山易下山難!下次要有准備先好行!記住穿返對鞋!


小心行!好快到山腳!


順利落山!參觀下十塱營地!




玩到盡先閃!當熱不是我!我只是送客!


執下個位先!


老馮當然掛住個大人!一早入到營地!


老馮速遞!


幾條女轍啦!最爛玩一定係我!有緣又見面!


老馮來睇下鰔仔來未!D鰔仔去左邊!


轉地方玩下啦!


環境吾錯!



老馮越行越遠!


玩到天黑就要閃啦!


美!




水漲!好彩吾駛游水!


返營地執行李回程啦!
886!

沒有留言:

張貼留言