2015年1月27日 星期二

2015-1-9貝澳露營(二)

天氣超正!其實來貝澳露營都係想四处玩下!

拾朗村!!



今日一早營友入營!我嘆個早餐稍後去拾朗村玩下!!

 營友紮我隔離!



後生當然勁啦!寒冷天氣都出船!



老人家唯有去郊遊!

拾朗營地!有機會來紮營!



環境超正!
目的地到啦!


睇我的樣就知超曬!


景色怡人!


今晚加餸!其實我吾識食魚!但又最喜歡食魚仔!



喱間屋靚吾靚!



轍啦!天黑前要返到貝澳營地!

時間啱好!水退行少好多路!



一早約左營友一齊食晚飯!
避埋一齊暖立立!


食得飽係要俾時間消化下!玩多一陣!!


我就早抖啦!


沒有留言:

張貼留言