2015年1月27日 星期二

2015-1-9貝澳露營(一)

玩露營當然有能力就周圍去玩下!好耐冇去貝澳玩啦!

係時候入貝澳營地住返一两晚!!





我一人出發!老馮收工來揾我!


行左二十幾年的喱條路!今日好似有少少陌生!!



我預計中午到达營地!



睇來1-10營位有機會有位!啱好8-9位有班學生轍退!稍等片刻!!



我習慣一到營地會由頭行到尾影反個靚相!

嘩!貝澳營地管理有所改變!方便了廣大市民!








 


后段好寧靜!大把營位!!





黄昏我先搞惦個大本營!
 

貝澳的夕陽永遠不變!


等緊老馮來送外賣!


有得開餐啦!



嘿嘿!今晚2人世界!



食飽飽開支魚杆試釣下!


得一條魚收工!明天再努力!!







沒有留言:

張貼留言