2013年5月22日 星期三

2013-5-3西貢灣仔露營三曰两晚


好耐冇去灣仔露玩啦......今次約左幾位老友一齊入灣仔.......出發前看天氣突然變......


立即換個大本營.....落大雨都吾駛驚......撐起個大廳就可以避雨......




每次都要執下的營繩......今次三日两晚帶少D......老馮提早出發......所以搞到七國甘亂......




搞惦......出發......





今日冇大船Call大飛......





好快就到......一上岸就落大雨......好快水浸......好彩我帶定工兵鏟......立即排洪......





外也掘.....內也掘......差D水浸金山......






搶險過後實再太餓......煮煲飯吃......大雨到叫老友開飯都聽吾到......唯有各自開餐......





吃飽去吹两句......






長命雨落足十個八個鐘......成個營地都水浸......風雨亭都爆滿.....





終於雨停.....






來左吾少童軍.....





昨晚全靠喱條排水渠.......






真聰明.....個個帶大本營......





早餐啦.....








個廳好似係島上......





老馮食飽一出動.....就中條魚......






我手都痕埋.....立即出動.....





吾理大魚或細魚.....有魚上釣就可以......





有老友來......但又有老友走......我只好稍後再玩過......返去煮嘢食.....






一晚時間太少......真吾够喉.....下次再玩過......





我當然最爛玩的.....繼續......






嘩!!大係大D......影出來好垮啊......





又晚餐.....搏餅我的最愛.......咖喱雞......羊腿......





吹水時間又食......返去變大胖婆......






今日一早已經走得七七八八......






今餐食飽D就要快速收拾行裝......






八掛下老友食咩......






海鮮餐......





執...執...執.....





白頭叔叔也回程啦.....





我都好快......





收返D魚獲返屋企先慢慢嘆.....





九位我就Call大飛.....稍後到......





今次好爽......背一個細背包拖個喼搞惦......两檯两椅一大本營都收埋......帶個大本營有幾難......





落船啦......大風大雨又幾好玩......





喱條魚超正......





明天還有一餐.....





88




2 則留言:

  1. mimi:
    你的營繩用靚靚紅色專用袋放好!!
    非常齊整!! 我都要學下你先得!!
    全靠呢把工兵鏟就吾駛水浸營!! 有覺好訓!!
    點解係大本營個廳仲要擔住傘去掘排水渠既??
    馮生坐係佢個小島慢慢歎早餐!!
    仲有馮生食飽一出動就中左條連個大筒吾夠位放的大魚!! 勁!!
    好彩你爛玩呀!! 你果條都不弱!!成隻手咁好跨張呀!!
    好懷念夏天去捉蟹煲蟹湯!! 好味道!!
    [版主回覆05/28/2013 03:00:04]我有名叫紅......所以用紅色袋......我的習慣幾時都做好措施.....天有不測之風雲......因老馮專心做嘢......掘到入左廳都吾知.....甘啱有運行當然開心......我釣條都幾大.....不過影出來都幾垮......出發啦......好快又有蟹食啦......

    回覆刪除
  2. 至叻都係你地啦....我地未到來...已經有條靚魚上釣啦....
    [版主回覆05/30/2013 02:42:56]你地都吾係要喱D魚.....

    回覆刪除