2013年3月18日 星期一

13-3-7澳門三日二晚

今次因有事辦過澳門......機會來啦......老馮批准去露營......好嘢又有得玩......黑沙海灘露營......go....go...go




過大海一定要輕裝......两個38L...48L搞惦......





辦完公事立即去嘆個下午茶......







然後超市買食物......今晚打邊爐.....





新馬路搭巴士入營啦......





環境......






正.....有得冲涼......





營地辦事处收左工......我去過市區民政總署登記......但答复係......私人露營有先到先得營位......吾需登記......



營地每日有通霄食焦.....





好清靜......得幾個營.......第一次來.....等我了解下營規......





營地中午十二點至下午三點清洁潔.....所有營都需搬......如果吾搬...出动鏟泥車............講下笑......


雖然有營規....但辦事处人員處事好有彈性.....真正是為營友着想......為市民......營地二十幾個營位.....曾經試過軋到六十幾個營.....


但只要大家玩得開心......辦事處都吾會理......唯一通知我要保持營地清潔......有人軋左两年都冇搬迁......我軋两晚都冇登記冇搬迁....


工作人員每早來數下多少個營......清潔營地......玩得高興.....做得......




問清楚就開工.....揾個靚位.....喱張檯比貝澳的檯輕好多.......





全迷你版好快搞惦.....燈都吾駛用......營地超光......





開餐......







吾好睇住我地......稍後啦......





搞到我要將的食物高高掛.......





食飽去浪漫下.......消化下......八卦下......






全女子藍球賽......我都有D手痕......





燒烤區......





巴士站夜市......




巴士站wi-Fi最强.......






買吾到蟲老馮冇得釣夜魚只好早頭......明天請早......





沒有留言:

張貼留言