2013年3月18日 星期一

13-3-16两日一晚東龍島

又一個驚喜.....本來應該休息......老馮突然話明天去釣魚.....我心諗一定有得去露營.....



應我地喜歡玩夜水.....東龍島一定要過夜.....



夜晚十二點立即執野.....准備第二日搭11:00船......我係官塘等老馮買蟲和生蝦......






搭小巴去油塘.....三家村碼頭......







今日特別多人行山...露營.....落船就一直上山行.....輕裝就行得爽的.....








喱班船我行第一......希望軋個靚景......







穿過士多就到燈塔的山頭啦......






買罐老馮最愛....







廁所....冲凉房.....食水今晚都可以用.....





到啦.....





早两班船已經有人到.....





後面還有好多人來.....開工





两人拍擋好快搞惦.....





喱個景一流....靜靜地坐係度都感覺特別舒服.....





景色怡人......我當然要做工課......






新碼頭.....






各自揾嘢玩.....










我都係落來玩下啦.....一陣有两魚仔......我都幾開心......老馮一心想釣大魚......






女士就麻煩D......去廁所又要上返山頂.....





好快日落.....






夕陽多美麗......






一天黑就好大霧......濕漉漉......玩少一陣......都係安全至上......返來嘆糯米雞......今晚的晚餐......









我怕凍都係坐營裡面暖D......





睇來老馮都好累.....稍後早D休息......魚幾時都可以釣.....




4 則留言:

  1. 你地都活力十足,落船已一馬當先
    雖然這裡無乜魚釣到,但環境唔錯呀!
    [版主回覆03/20/2013 13:40:27]其實我地好耐冇去心思思......屋企有野咬......

    回覆刪除
  2. 東龍島係咪一星期七日都有船去同返架?

    回覆刪除
  3. 東龍島久違了, 看你此文可一解相思
    真犀利隨便便有魚上釣, 你每次露營都有得加餸真好

    回覆刪除
  4. 行上山要幾耐...哈哈....心思思想去添.....
    [版主回覆03/27/2013 18:32:54]20-30分鐘.....

    回覆刪除