2021年5月6日 星期四

2020-11-11西貢野營

 西貢野營




2人行出發



人少少紮返個靚位


稍後又有營友來

志同道合一定會相遇

不知不覺來吾少


大家各自獨立

營與營之間都有一段距離




我最愛金仔






2.8米高的金仔營友紮得好靚



大自然空氣一流








每年的生日我都會在營中渡過


感恩感恩
感謝我所有朋友的祝福


大海寧靜的就像是一面平鏡



生活的樂趣靠自己



有得玩又有得食


我的樂趣


天空之鏡



玩夠當然要搵食



自己顧自己


11月特別水漲


好漲


老馮四圍八卦



在水中


好多營浸左



好彩我地紮得高


 吾好誤會老馮沖涼
清洗更衣屋


搞惦


交場


886!



下次見!!


沒有留言:

張貼留言