2020年5月10日 星期日

2019-12-21廈門-金門單車九日遊

 廈門-金門單車遊!







Day3  因為我傷左腳!影響隊友真不好意思!
大家決定與我共同進退!


托賴! 隻腳好得好快! 即時冰敷幫助好大!試下活動!
嘻嘻! 就到聖誕! 小朋友幾開心!


去到外地 !都搵返廣東粥食!



唔係食唔飽! 買定隨身!


咁行法幾時返到民宿!慢慢來!


有辦法!騎馬啦!



不過我驚又整多鑊 !



都係搵返我架鳥代步會快D!


希望活動下會快D好返!


黃仔好想跟老嗎去玩!


村來村去!


好奇怪! 踩車又好過行路!冇咁痛!



慢慢鬆呀隻腳都好!


有得補給!


搵釣點釣下魚!



氹氹轉!





要暫停休息下啦!


就呢度釣下魚!



今日嘅天氣影唔到呢個效果!




退潮!



我啲手氣唔錯!


冇魚釣吾走! 有魚釣更加唔走!


肚餓就一定要走喇!


老闆娘收檔 ! 都煮埋畀我哋食!
計劃下明天嘅行程!


Day4   今日離要開民宿!



開始今日嘅行程!



又有小朋友表演!


心思思去釣魚!


唔玩唔心息!


叻仔!


各有所好!咁心急去邊呀! 買定包!



食開有感情!


嘩 !好大食喎!


起程!


邊行邊娛樂!


Gogogo!


站站停!




加油!



加水!



終於到達目的地!老板介紹市集點行!


無敵大海景!一陣一定要落去玩下!


小二沖茶!



老馮等埋我哋啦!


玩邊科!


成個沙灘得一個人!好在是日頭!


好不容易行嚟呢度! 冇理由行回頭路!


睇定啲先!


又係嗰個人!



等我爬出去探下先!


正喎!一望無際的大海景!


快啲出嚟啦!



成個沙灘十分寧靜!


我们5人包場!





老馮又去邊!又話釣魚!


似乎探險多D!


話口未完! 好彩帶咗電筒!



終於搵到出路!


仲以為玩飽唔使食!




平安夜冇理由咁早瞓啦!


繼續去玩過!


今晚特別寒冷!



快閃!


早抖啦!


明天見!


沒有留言:

張貼留言