2020年1月5日 星期日

2019-11-16每年的生日我都會露營-灣仔快閃


每一年嘅今日我都係會選擇露營 !





九點西貢和記見!


十點半搭大飛入灣仔營地!


選擇好地點 ! 金仔好易搞惦!


11月中天氣都係咁熱!


老馮與海!


美女與金仔!



暫時我哋包場!



下海玩兩手!


手痕!


手痕都係玩手機好D!


你地努力!



我返上營地點燈!


黃昏前來左班鄰居!


差吾多准備晚餐!


多謝老友記的生日蛋糕!


四周行下幫助消化!


睇來天氣吾錯!多左人來露營!


嘻嘻!叻仔!努力!我返去早頭!



早晨!



老馮牙都未擦又有蛋糕食!


今日的壽星女是我!感謝大家!
祝大家身體健康!長玩長有!


今次玩快閃!



1:30收拾好行李!



2:00大船遊船河!



吾趕時間坐大船都幾爽!


好快到黃石!


返到屋企老馮為我煮兩味!
簡單的生活開心就好啦!一日食三個蛋糕要減肥啦!!


886!多謝分享!!




沒有留言:

張貼留言