2019年8月18日 星期日

2019-6-12灣仔南營休閒露


灣仔南營休閒露!





大家隨意話露就出發!的士去到黃石再轉大飛!


1個鐘多D到南營!十分方便! 
爭取落雨前紮好營!四人好有默契好快搞定!


坐低休息休息!


嘩!好似打到來!快快搞惦個飯廳!


一落雨!風雨亭就變左營地!


露營這樣才有趣!

雨終於停啦!




煮飯仔!樂在其中!


營地沖涼和洗物槽最方便!

睡覺前檢查下帳篷!是否紮得穩定!
落幾大雨都吾駛擔心!


落足成晚!發左個靚夢!


風雨中的金仔屹立不倒!我最喜歡用金仔!


早餐自助式!


雨後特別美!



寧靜!


嘻嘻 !得閒無事搬呀兩間房!


開飯喇!


最喜欢瞓覺落大雨!


一覺瞓醒 !太陽出來了!



姊妹們可以曬嘢啦!




靚!


有得去玩啦!


最後衝刺!


拜拜啦!


得返我兩人繼續!



煲蘆兜水! 清熱氣 !

月光光!


今晚全齋宴!


不知不覺到咗星期六! 晴朗!


又咁啱! 好熱鬧!


交更啦! 下次再見!



老馮食個小點先!



拿拿林出動! 睇老馮就知咩事!


太陽落山啦! 都係收隊啦!



都係我叻啲D!過咗手癮!


好靚嘅鹹蛋黃!


開始返風!


老馮煮!我等食!


今晚營地多咗啲人!



晚上風明顯大咗好多!


老友記玩一晚快閃!


那那那! 勁風嚟緊!


兩人有默契 !好快收拾好!



包船!遊船河! 


這就是我倆喜歡的生活!

拜拜啦!




沒有留言:

張貼留言