2019年5月4日 星期六

2019 - 3-26 鹹田灣露營


期待好耐嘅鹹田灣露營!終於出發了!





晨早出發! 的士入黃石碼頭!


一路暢通! 好快約到黃石!


  Call定大飛碼頭等!


飛咁快到赤徑!


真過份大蝦細!

今日天氣唔錯!


由赤徑開始起步!


漫遊! 唔使扮嘢!


一早行唔會太熱!


好快行到最高點!

 

唞順條氣就繼續行!


開始落山會輕鬆啲!


前面基本上係平路!


輕鬆好多!


入村喇!


十一點前到達目的地!


揀咗公廁附近紮營!


我哋個飯廳唔錯掛 !大自然取材!


今次帶細双金!輕裝行山!


因為太多蚊! 燒柴煙燻蚊 !睇下會唔會好啲!


 飽肚就好啦!其實好好味!


開餐!



大件事 ! 野豬聞到香味出嚟搵食!
目標隔離的營!將營拖入樹林吾放口!
我地幫忙追趕先放下個營!


瞓前要做好防豬措施!


首先要搵兩位保安! 所有食物掛樹上!
成晚著住燈睡!


好彩吾覺野豬出來!一覺瞓到天光!
 晨操呀!
.

食飽先去晨運!


有得去玩開心到飛起!


舊地重遊!


邊一個山頭就係大灣!


視察環境!


我就周圍影!


兜咗個大彎熱辣辣!冰凍的飲品降溫先 !
因野豬關係! 我哋今晚決定改 b計劃!


狗狗幾識嘆!


唔好咁懶啦! 一齊去沙灘玩下!


有得玩幾精神!


玩到唔想返呀!


係時候返去沖涼啦!


正! 沖返個熱水涼!


今晚有大廚下廚! 我哋有口福啦!


夜遊!


漫步沙灘!


日頭太大浪冇魚樂!
夜晚就娛樂娛樂!


今晚閣樓宿營!


早晨呀要開工啦!


差唔多時間準備撤退!


嘻嘻又改C計劃!


改搭船出黃石!


人少改變計劃比較方便!
兩位大哥辛苦曬!


886! 謝謝老友記熱情接待!


途經 大灣- 東灣-長咀-短咀- 南蛇灣- 高流灣-黃石!


例行檢查!


飛咁快到咗黃石!


有緣!


又有D計劃! 時間還早!海鮮餐好計劃!


捨得返未呀!


遊埋西貢碼頭回家啦!


這就是我喜歡的露營生活!
下次再玩過!!


沒有留言:

張貼留言