2019年4月13日 星期六

2019-2-2東龍島過年

東龍島過年!










同往年一樣!老馮同我過年都去露營!!


西灣河搭船去東龍島!



得我倆人落船!可能係年二十八冇人出發!


從前選擇燈塔紮營!



今次可能玩一個星期!
喱邊冇咁大風!


水源!廁所都好近!


包場!


老友記來左!


遲幾班船陸續有人來!


人吾多!好清靜!



一見面就掛住吹水!



嘩!我畏高所以遠遠地望下好啦!



真利害!


天氣凍!早D開餐!



有個廳暖好多!



睇來今日天氣吾錯!


遊一遊!


 炮台簡介!



參觀下!


風景一流!


情不自禁!拍拍拍!


景色怡人!


跟著馬騮通山跑!




老馮手痕!睇下去邊處過下手隱!



燈塔必經之路!



落燈塔玩!



指定動作!


開桿!



冇料到!閃!


嘆下可樂爽爽爽!


轉地點玩!


清澈見底!


平日冇大船可以call喱類船!


我真叻!年年有餘!



老馮加油!




正!

睇怕冇料到!



係時候收擋!夕陽無限好!



年三十!老馮整返個盆菜!好正!




夜間娛樂!聽音樂享受下!


上鋪啦!


一早去晨運!




跟著個馬騮通山跑!




老馮想點!


倆個傻人玩得超開心!



這就是我倆喜愛的生活!



累啦就坐坐!



老馮上電!














生活就是這樣!繼續魚樂!




又係雞泡!收工啦!


噴水岩逛逛!佩服!




今日多左人來紮營!



大家覺得有乜吾同左!



嘻嘻!個睡房搬左另一邊!



露營大人-小朋友都開心!




嘩!好剌激呀!





女仔特別貪靚!


夜間好熱鬧!隔離營友載歌載舞!


老馮睇熱鬧!


年初四靜左好多!





所以又玩多兩日!


其實還有好多地方未行過!



不知不覺玩左七天啦!
 


燒棉花糖好正!


今日初五!要轍退啦!



有大船到!好多人來露營!



多人等位!速速執行李!



有緣下次會再見!886!




八天的糧食!








剩餘糧食!



下午4:00船!




不知不覺玩左八天!



自由自在東龍島!好享受的假期!!



沒有留言:

張貼留言