2019年1月29日 星期二

2018-11-30大嶼山私露


大嶼山私露!



一早出發東涌!


轉3M巴士梅窩!


再轉船!


會合老友記!


開始步行!



天氣吾錯!選擇紮沙灘紮!
今次帶2.1米的金仔(睡房)+1.3米金仔(當傘用)!


午餐最方便食水餃!


老馮擺陣!



我同老友記拍檔!


黃昏喱刻我一定影返幾張相!



今晚三人拾下拾下!


靜悄悄!


將枯木樹支點燃取暖!又可以清潔沙灘!


又是一個晴天!


海景茶座!
 

咁清靜的地方!都可以遇到二十幾年的老友記!
有緣!有緣!!


老馮話知你地慢慢吹!佢由佢去玩!


我由我地玩!


有魚食啦!


嘻嘻!又有一條飛魚來(營)!


原來老友記追蹤我地!


上天賜給我地的自來魚!


樹上熟!


開餐啦!



一到晚上就特別凍!早早上鋪!


包場!



玩多一轉!



開魚餐!煎來食冇得頂!



我地閃啦!






















好似未玩夠!半路繼續玩!


收獲都吾少!


大家各自玩冇壓力!有默契!
碼頭終於會合老友記!



7:05船返梅窩轉巴士出東涌!



886!


沒有留言:

張貼留言