2018年11月25日 星期日

2018-11-3沖繩八天單車-露營-釣魚隨意遊(4)

沖繩八天單車隨意遊(4)






四年後的今天我又來到漁港!


睇到我們的營在邊嗎!今晚著燈你睇下!



好隱蔽的位置!超擋風!十分溫暖!


四周圍玩下!2晚1日的時間真係好緊張!



盡情玩樂!


座山後面就是我們紮營的地方!


一早我同老馮去民宿睇下有冇房租!



但都失望!兩天後先有!


今晚水漲再來喱條鹹淡水玩!


防波堤個邊有幾個日本人釣!
之前我來兩次都好多人來釣魚!


下面有好多大魚游!有得睇冇得釣!


影返張相留念!吾知幾時會再來!



水源-汽水都好方便!


打算過來食午餐!點知唯一間鋪都休息!
買吾到糧食先大件事!
要自己搵食啦!


漁港都好大!單車最方便周圍去遊!


去另一個沙灘玩下!2條炮彈好靚!



昨晚到步太夜!如果來喱個沙灘紮營就一流!


返去午餐啦!


貓貓吾想我地騷擾佢


好彩昨晚買左11隻雞蛋!
麵包一包和一罐午餐肉!
我係大廚!由我配給!
午餐-餐蛋治+魚!



食飽努力去搵食!



就近近地隔離海灘玩下!


大家好努力!




水漲怕過吾到!所以轉地點玩!


鹹淡水交界!



黃昏喱條河多魚釣!





水位好漲啦!倆位努力釣魚!今晚餐靠你地!


我地倆人入村隨意行下!


嘩超寧靜!人都吾多個!








兜個圈只見伯伯一人釣魚!



後面就是伯伯屋企!好休閒的生活!



施工禁止釣魚!
所以我地去外邊釣!
夜間都釣吾少魚!今晚魚餐!!





香港執行李時收左2包通粉個煲仔內!
今晚有救啦!半罐午餐肉炒蛋!煎魚!
邊食邊煎!食魚飽!



夜間活動!


禁止釣魚!吾禁止放生!


民宿租吾到!但老板娘好好!
俾我地女士沖熱水涼!
男士係漁港沖凍水!

我地的營係外面都睇吾到!
今日由朝玩到晚!


早頭啦!明天見!!



沒有留言:

張貼留言