2018年9月16日 星期日

2018-8-4老馮放大假-灣仔南營渡假

灣仔南營渡假!






玩多幾日超多裝備!


的士去到黃石170蚊搞惦!駛乜咁麻煩!
再轉大飛150蚊好快入到營地!


人少少隨意紮!


原來周未都吾少老友來玩!


玩下黃昏水!


努力!


有魚食!早的煮晚餐!




最緊要影相先!



好快有得食!四人都幾大食!



今日都算多D人來紮營!幾熱鬧!


星期日好多人轍退!下次再聚!



清靜!



老馮准備下海!


等老馮熱身先!



轉頭接我落船!


收獲吾錯!夠食就返啦!


日頭都幾熱!晚上加把風扇就吾同!


天氣都吾錯!今次特登帶船來玩!


多年營友!有緣經常遇到!


超曬!冇乜風所以我吾怕暈船浪!


玩到天黑先返!得我地倆人!


幾時開餐都冇所謂!



今日好似返風!我有少少吾想出船!碼頭邊玩下都幾正!


忍吾住都係下海!昨天個錨掉左落海!
唯有用大石頂住!玩到八點先舍得返!




嘩!晚間開始大風!即時撐多一支桿!死撐個金仔!


拉多幾條繩!收埋船同另一個金仔!


簡單快速煮個豬扒麵!



黃昏來左一班學生好熱鬧!
昨晚一場大雨水浸!半夜要搬營!


睇老馮的頭就知超大風!我地決定提前轍!


有緣去到邊都會遇到!老友我閃啦!再見!



 的士老友就要一早約左!


幾日假期好快過!886!!



沒有留言:

張貼留言