2018年5月11日 星期五

2018-4-14灣仔南露一露

灣仔露一露!



 輕裝!


遇到營友一齊搭大船!




天氣報告話有雨落!所以人吾多!我地包埸!
雖然行上來難行D!但寧靜!
希望來露營的人士不要隨便掉垃圾!
順手將垃圾帶落垃圾站!


兩日一晚簡單快手搞惦!


午餐最緊要快速!


終於遇到六人一齊玩啦!
少少雨!加多塊小妖天幕!


耐冇見吹下水啦!



落石灘玩一陣!



老馮多野講!快做野啦!


大家好努力!


都還有吾少水草!


玩手機就我知悶悶地!


早D返去煮晚餐!



齊動手好快有得食!


今晚個個食飽吾想玩夜釣!
就飲茶吹水啦!


早頭啦!


一早就落大雨!


南營又水浸!


起身順手將金仔內的營收左!


落雨都幾爽!慢慢享受個午餐!


老馮的工作!


我負責執包袱!用大防水袋笠住兩個背囊!
隨時閃得!


老馮把握時間!水退掘蜆!我釣多一陣魚!



差不多執野!收金仔好快手!


清理好垃圾順手帶走!


隨意再見!


南營一早清曬場!


杜生接我地去黃石碼頭!


灣仔的蜆好好味!

886!!下次再見!!


沒有留言:

張貼留言