2018年3月1日 星期四

2018-2-15塔門過年


 過年選擇去塔門露營!




年三十出發!行李超多!有緣遇見老友!


塔門玩五日!


車船好順利!


12點到達目的地!


選擇個比較避風的位置!天有不測風雲!
玩得舒服就要帶多裝配!


包場!



一房一廳!



對住個大海超正!


老馮好喜歡喱個環境!所以佢決定來渡假!


放牛郎!



美麗的夕陽!


亮燈啦!寧靜!老馮好享受!


盆菜全部煮熟抽真空!來到返熱!真空煲煮飯!
慳水慳力!多左時間玩!


晚上靜靜地眺望大海又可觀星!


年初一!超大霧!騰雲駕霧!


老友到!


第一時間去觀景台欣賞下美景!


搞惦間屋先!


隔離鄰舍!


開始今日的活動!入村湊熱鬧!



四周圍玩下!


疊石-塔門洞-弓背灣-展望台走馬燈!


黃昏來左吾少人紮營!



大廚出動!我就隨意拍拍!


嘻嘻!今晚四人開餐!



夜遊!


年初二!臨天光超級大風!而且要加固!



老友晨早搬遷!
我的前門對住大海不能開!只好走後門!


嘩!一早有客到!謝謝大家來探營!


886!由船長送老友繼續遊!


睇怕的風都幾勁!好多人都速速搬遷!
我改由後門出入冇問題!


下午繼續我地的計劃!


我想去茅平山!但時間關係只能去車灣!


終於到車灣啦!好靚!






天黑前要行出個樹林!去到龍景亭!因太多支路!


預計時間返到營地!望下條魚旗就知還好大風!


凍凍地早地開餐!


年初三!突然又落場雨!剛來的營友要雨中紮營!


轉眼之間天氣又變晴天!最好玩放風箏!


狗狗出來湊熱鬧!


老馮去止下手痕!


老友轍退啦!下次再玩過!


又有客到!有緣去到邊都會聚一聚!


老友剛好趕到下午茶!



近二十年的好朋友!雖然相聚時間很短!但十分開心!886!


返營地隨意拍拍!



今晚2條友慢慢嘆!


食飽消化下!去散步!另一邊營地都幾熱鬧!


年初四!一早直升機來接人!


例牌食飽大執喱!
八八九九!收埋個金仔就搞惦!


閃得!


營友有緣再見!



五日四經歷大風-大霧-落雨-超晒!
春-夏-秋-冬
愉快的假期結束!886!

沒有留言:

張貼留言