2017年10月23日 星期一

2017-9-28國慶-中秋灣仔南露營

原計劃國慶貝澳露營!但我地幾十人抽吾中籤!
即時轉換地點!灣仔南營!




 長假期行李當然吾少!


三位壯男加上我!喱個組合冇得頂!


先頭部隊出發啦!


營地吾少營!


睇來學校搞活動!


我地選擇紮埋一邊!


大熱天時紮營真係要補充多多水份!


算係搞惦啦!


繩陣!




辛苦成日!釣幾條魚仔來宵夜!嘆下茶先!


靜靜地不知幾舒服!



老馮入營啦!


原來佢掛住釣魚!今晚夠食啦!


今晚又多幾人入營!幾位大廚開火啦!好快有得食!


天氣吾穩定!臨天光大風大雨!


時不時落下雨!



好彩昨晚放低左個大棚!今日再次起返!


人多快手搞惦!


雨過天晴!


要來的營友都到齊啦!


 來露營吃喝玩樂必然啦!



更加吾少得吹水!


其實今個假期人吾算多!



魚樂吾少得!



 村民各自搵食!收獲豐富!


開餐啦!


 最正訓覺落雨!


明天會更好!


太陽出來超熱!


靚女玩影相!


自由活動!各自享受自己喜歡的活動!


我去魚樂啦!


不知不覺又到黃昏!



嘩!新鮮!
太多野食


天氣吾錯!玩左好多日!今日有村民轍退!


食飽好收拾行裝!



下次再玩過!


大軍轍退!886!


剩返我倆人!


我同老馮岸邊魚樂!營友同太太海上魚樂!
這就是大家享受的生活!


嘻嘻!好可愛!吹完水就放你返大海!
靜!


真大食!


過兩日就中秋節!


老馮一早返出去辦事!順便補給糧食!


吾駛講最爛玩當然係我!


一人都好享受喀!


人少少!


吾駛驚!營地多多老友!晚上一齊開餐嘆茶!


一睇個營就知超大風!露營最緊要紮好個營!
風繩和營釘一定要做足功夫!否則好似咁樣隨時玩完!
金仔全靠地下營釘拉住!今日5級東風我的繩和釘用盡!
營友不在處!我唯有搵燒烤叉幫佢頂住!


營友返來啦!收返D人工先!


老馮好勤力!一返來就出動!


今晚過節早D開餐!釣夠食就閃!


人少少應下節!都好豐富!


賞月!


早頭啦!


天氣超正!食埋喱餐曬野啦!


不知不覺又玩左八日!


嘩!黃金周自由行今日殺到來!好彩過左個寧靜的假期!


搭大船遊船河我鐘意!



886!下次再見!!


沒有留言:

張貼留言