2017年6月22日 星期四

2017-6-8老馮放假入灣仔南營


老馮放假入灣仔南營玩幾日!




黃昏前入到營地!


大把地方任君選擇!前面個大雙金就知自己友!


今次玩下睡房個邊!用八字桿撐金仔!空間見洗D!不過個頂要特別製造!


前面都係用返一支桿撐!


正!非常滿意!


搞惦間屋先食得落!可以慢慢嘆!


雖然日間超熱!晚間D微風好涼爽!睇幾條魚就知!


貓頭鷹出動!


營友明早撤退!我當然要去吹下水!



唔早啦!大家早頭!


早晨吖!難得見到咁個場面!


臨天光超級大雨!





現時超曬!兩條友曬命!


886!下次再見!


前後腳!又有人入營!


紮紮紮!齊動手!


搞惦!


水退速速揾食!


我同老馮當然去過手癮啦!玩下黃昏水!


够鐘返來煮飯啦!


今晚由老馮下廚!


老細等食!



子夜場!太大風唯有返去早頭!


睇來今日天氣酷熱!


四門双金最好就是多變化!太陽在邊就遮邊!


嘆返個早餐先!


各施各法!任君選擇!


超曬!我都係揾返條孖潤腸瞓下先!


趁人少少!避暑一流!


嘆够出動!自由活動!揾食!



稍候出動!


大叔你玩乜東東!三點三下午茶!


又到黄昏!我同老馮出動!


個幾鐘收獲都吾錯!


八點開餐!所以要提早返去煮晚餐!


今晚我下廚!


開餐!


好豐富!




今日撤退!曬嘢一流!


食飽做嘢啦!




要幾快!有幾快!清場!!


三點前離場!


886!!下次再見


沒有留言:

張貼留言