2017年5月16日 星期二

2017-4-29汕頭五天單車遊(3)

第三天南澳島!



嘻嘻!單車隊今日有逃兵!跟汽車隊出發!

單車隊出發!


今日五一勞動節!


可能係南澳大橋已通車!


搭船人吾係太多!


大把時間影返幾張相!




南澳大橋!




開閘!


上電先!(咖啡)



吾好辦嘢啦!踩左一陣就暈!




繼續!


揾食!


嘆下先!


午餐吾錯!


努力!


云澳鱼鄉!



好攰!


沿途欣享風景!



入去亭單車都要收費!



休息片刻!繼續努力!


加油!


今日山路多!



少左一人!


原來做左逃兵!同汽車隊匯合了!


爬左咁多山頭發覺行錯路!大件事!大家筋疲力盡!!


我去完茅厠又迷左路!


一人在山裡團團轉!終於踩到喱個三叉路口!
發信息給單車隊!辛苦易生揾返我!好彩有電動單車!


吾好意思!讓大家為我操心了!汽車隊都准備入山搜索!


我返來啦!


老馮冇睇住我要罰啦!嘻嘻!辛苦老馮揾我!



雖然今日有D小插曲!但天黑前都順利返到酒店!


酒店環境好正!今日太金啦!60幾K山路好攰好攰!
沖返熱水涼小息片刻!


酒店安排地方我地晚餐!汽車隊辛苦你地去買外賣!




喱個安排最好!大家可以慢慢溝通!分享下幾天的趣事!



各位早D休息!明天晨早又出發!!



沒有留言:

張貼留言