2017年2月21日 星期二

2017-1-31塔門

走馬燈! 年初四塔門!



灣仔轉塔門好方便!




手工藝好靚!



天后古廟!





 好久冇來啦!
 

 我選擇個營位背山面海!有季候風會好D!


搞惦!


搵水源!



好方便!


出發前知天氣寒冷!所以我特別帶個大廳冇甘凍!


一房一廳!



好享受喱一刻的寧靜!開餐!


等我嘆下老馮的最愛!孖潤腸超舒服!



一覺睡醒太陽已高高掛!


阿仔細個時經常係球場踢波和玩搖控車!


又係喱處放風箏!


環境一流!真想住多幾日!



其實露營我倆每日食兩餐!好簡單!


日頭非常熱!但太陽落山就好寒!



牛牛又搵食!


海景茶坐開餐特別開胃!


藍天白雲!



食飽去行個大運!


對住個大海心情特別靚!



紮營的人吾多!


對面高流灣!


景色怡人!沿住海邊拍下拖!





其實老馮想過來玩下!






釣下魚!玩一陣!


一收太陽我就頂吾順!寒寒地!




兜左半個圈來到碼頭!


順便裝返D水返營!


簡單又一餐!


今晚超級大風!前面的營頂吾順要拆遷!


老馮煎雞趐霄夜!


我就加固個營!



前門吾開!改行後門!



吹左成晚!風一停就有人又紮出去!


好日子!有客到!


落山迎接!



真客氣!有心!


咁都俾你地搵到!


冇難度!


接我地回家啦!



大飛二十元一位!



三點三下午茶!


 886!!


沒有留言:

張貼留言