2017年1月18日 星期三

2-16-12-27灣仔南營過新年


今次我同老馮選擇灣仔南營渡假!
吾同的階段有吾同玩法!最重要适合自己玩!



 一個星期行李吾少!




冇諗到咁少人!還有海景位!超級大風!落左擋風布先開到營!



我最享受紮營的過程!飯廳!



睡房!天氣太凍!張床都要笠返個睡袋會暖D!



砌間屋砌到黃昏!


今次二人行!感覺好正!同多人玩法各有不同!


太陽一落山好凍!開著個暖爐慢慢嘆!


電油爐煲熱水沖涼!


早晨啦!昨晚的季候風吹足成晚!



南營大把營位!





老馮煎餅!


熱辣辣冇得頂!


魚樂!


我就加建防風措施!


加多两塊天幕擋下風!營繩都用盡!


散下步!上西營八卦下!


一樣都好少人!可能天氣影响響!



 我都係喜歡南營!釣魚方便!

 




時間過得好快!



 不知不覺又到黄昏!


最喜歡喱刻!影返張!


 凍凍地最好拾下拾下!



 晨咁早咩人吵住晒! 


傻人來揾我玩一晚!


真識享受!一人住間大屋!


就算玩一晚都超開心!



太陽出來暖立立!



老馮話渡假就係咁!隨時隨意!



魚樂!





睇老馮就知冇魚樂!


 都係早D返去揾食!



今晚三人世界! 


小朋友出來玩太興奮!跑來跑去整爛營!所以吾少得要帶針線!




都吾知早餐或午餐!隨意啦!



又要走啦!有D吾舍得!實再太舒服!





886!有時間下次再同你玩!


交更!一人走!二人入!吾駛約!隨意冇壓力!



我同老馮又去玩下!約左八點幾晚餐!


一收太陽就超凍!最緊要冇魚樂!返去煮晚餐!


四人幫開餐!


晚間娛樂吹水!凍冰冰早頭啦!


越來越多人來玩!四朵金花來個合照!


今次老友玩西營!上去探下班!


睇見個飛魚就知自己友!


太陽落山啦!我地都要落南營啦!



迎接2017!


新年快樂!



嘆完好收拾家檔啦!



 新的一年!新的開始!




886灣仔南營!

沒有留言:

張貼留言