2016年10月12日 星期三

2016-10-1國慶二人夜行狗嶺涌露營


國慶黃金周!想清靜D就行遠少少!




執完兩個背包好平均!
 

今晚決定二人夜行!


東涌搭11號巴士喱處落車!


目的地狗嶺涌!約11點起步!


第一次做車手!


一人玩一架車仔!


睇下是吾輕鬆D!


夜行會慢少少!


 
 冇壓力幾輕鬆!而且夜行清涼D!


喱條路用車仔都好行!


約個半鐘到達喱處!還需落山!


收車啦!


老馮負責兩個冰箱!


沿途行落去約行二十分鐘!


搞惦個營當然揾水源!今晚我俩包塲!


夜麻麻老馮還捉蝦仔!再吾瞓就天光啦!



晨咁早就太陽伯伯叫醒!


超晒!


唯有起身!


 
 四處行下!



真係幾爽!
 


另一邊營地!


有幾個喱D廁所!


吾想明早冇覺好瞓!我決定搬營!



大樹遮陰!老馮幾好瞓!



下午老友到!


 
 我執定張臺今晚開餐!



老馮終於出動!
 


少少收獲!
 




老友选择紮沙灘邊!


我就去做下功課!








出手啦!
 



 
 好快黃昏!
 


玩多一陣!

 

返去煮飯仔啦!


 
 都算豐富的晚餐!




貓頭鷹又出動!

 

今晚多左D自由行來!佢地喜歡紮沙灘!


佢地玩火!我地玩水!吹水!


晚上涼涼地!瞓飽精神爽!


來到海邊個個都識揾食!
 


冇魚釣!自由活動!


老友來探營!

 
當然要跳下啦!
 
 

 
 五點半離開營地!
 


 
上山難!
 


加油!天黑前上到去!

 

差不多到啦!


25分鐘上到!


開車啦!




好快!1個鐘完成!



 
 搭8點車回東涌!886!
 
 
 

 

 

沒有留言:

張貼留言