2016年9月6日 星期二

2015-8-25灣仔娛樂-魚樂

出動大棚就知會玩多幾日!
約埋營友齊齊玩!
 


 我先頭部隊當然有老友接我!否則老馮吾批出動!
 




有缘一定撞到正!營友去蚺蛇灣露營!
 

好耐冇見的營友!BB好可愛!


玩幾日搬屋咁搬!
 




人齊!開船!


今日好日子!一路都遇到營友!





又見面啦村民!



起屋啦!其實個大棚好易起!



我都係自己一人享受個過程!


得左!




嘆下先!


 

 
娛樂下!
 



終於搞惦我間屋!



 
好熱鬧!又來多两位營友!



父子兵出海 啦!今晚海鲜餐靠你地!
 

 
你俩位快去起營啦!個飛魚起得吾錯!



嘩!今晚餐正!


營地人少少!感覺好正!


開餐隨意!喜歡熱鬧就埋位!有的喜歡二人世界!


食飯都玩槍!


來露營最适合傾心事!漫漫長夜!


約都冇咁啱!老馮西貢撞到營友!



老馮放假入營玩!
  

 差吾多黃昏啦!
 


今日得我同老馮2人去玩下黄昏水!


老馮熱到頂吾順!


 跳落海同營友一齊浮潛!超涼爽!!



難怪咁熱啦!打到來啦!閃!


 
都有D收獲!





係時候煮飯啦!


人多好辦事!好快有得食!


今日周六!要來玩的營友都來齊!



老馮燒咩!正-蕃薯!


一到黃昏出動啦!


景色怡人!當然吾少得2位阿叔啦!


 最開心魚樂!娛樂!

 



好熱鬧!來左一班自由行在我地前面浮潛!
我地都係收隊返去早頭!

 
喱場雨落得超勁!灣仔落大雨就水浸!
好彩我地睡房吾浸!大家都瞓床話知佢水浸!
檢查大棚紮實!大雨特別好瞓!
 

一覺瞓到天光精神爽!自由開餐時間!
 

又有營友探營!



少不了吹下水!


又去玩下 啦!

 
 
玩左幾日!又到星期日!營友轍退!
 


但又有營友來!我地玩到吾舍得走!


我同老馮的收獲!今晚加餸!
 

明天轍退!盡情歡樂!


 

早頭!
 
 
我俩貓頭鷹當然出動啦!都有少少收獲!
  

在吾早頭就天光啦!


一大早落場大雨!都好順便幫我地清洗帳篷!



大包細包收拾好!


來個合照!

 
大家隨意!下次再玩過!

 
886!

沒有留言:

張貼留言