2016年8月18日 星期四

2016-8-13西貢灣仔又魚樂-露營


玩開就繼續玩!俩人想去邊都易決定!




天氣不錯


西貢嘆完個早餐入黃石!



周六有大船入灣仔!


 
 營友一家大細正在享受!


我地喜歡海景!


所以唯有選擇這裡!


老馮咁快就釣魚!

 

今星期都吾少人露營!
 



睇來天氣吾係好穩定!



話知佢!出動啦!



我同老馮決定選擇喱處玩下!



 
 老友另處玩下!最好是這樣獨立!喜歡邊處玩都冇所謂!


嘻嘻!好快有反應!





 
 玩到天黑都吾想收手!
 


都係來揾我地玩一陣!



我同老馮收獲都吾錯!


收手啦!


大家有貢獻!當然享受下!新鮮!



 
 晚餐又變宵夜!老友下次吾好等我喱個爛玩精啦!
分分鐘冇啖好食!冇覺好瞓!
子夜場繼續!!


有緣一定會相遇!


睇怕今日都係雨溦溦!

 

子夜場收獲!



因我地冇鱼餌!所以今日我收手啦!
六點幾啦等我call佢地回程啦!


六點幾船長來接我地十人!


好耐冇見的營友!隨意下次再玩過!


四人幫又想再玩過!

 

係再食過!玩到冇時間食!





 
 
 下次再吹啦!閃啦!!
 

 


886!再見!!
 

沒有留言:

張貼留言