2016年4月14日 星期四

2016-4-9貝澳露一露

 
老馮今晚有飯局!我當然吾放過機會!
又有得去玩啦!

 


為左方便老馮!我選擇同營友入貝澳!
一包一喼搞惦!

 
途中會合營友!
 



好耐冇入貝澳啦!



三點幾到營地!還有營位!草地好整齊!營位吾爆吾可紮草地!



我地選擇四十幾後營位!正!!



營地寧靜!比從前乾淨-整齊!!



大鑊!!冇帶氣泵!!吹到我缺氧!!!



搞惦晒間屋!習慣由頭到尾欣賞下!



雖然明天天氣差!但都吾少人來露一露!





亮燈啦!


 
當然要准备晚餐!
 
 
 
三人開餐都好豐富!
 

老馮同另一營友半夜先到!



深夜營友好影的-藍眼淚!好靚!
 

 

 
 哥哥仔!你慢慢影!早頭啦!
 


第日一早雷雨!




預料中!小問題!老馮煮早餐!
好似等我批准先食得!


真係幾嘆!雖然大雨但十分享受!




話知落狗屎!



停雨啦!


好感覺好寧靜!



因紅潮!好多海草!沙灘清理得好乾淨!



環境真係爽!



營友出手啦!



老馮多心不知玩邊樣!


試下先!


收緊少少家檔!



我同哥哥仔各自去掘三角蜆!
 


 
 我掘一陣成績吾錯!老馮忍吾住又去踩沙伯!


玩得45分鐘就天黑!執返手尾轍啦!
 


最正今次!我俩人只是帶两件行李!
 


老馮的收獲!


886!下次再見!!

 
 

 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言