2016年3月2日 星期三

2016-2-26二人夜行狗嶺涌再次露一露


好開心今晚有得出發露一露!





俩人九點幾先出動!



夜行狗嶺涌營地!



由直上分流方向行!


一過閘口黑麻麻!又遇上落雨!


開始落山!


晚上喱处要小心行!


見到水源就到左營地啦!
全程行左1:20鐘!


 落雨快速超左双金仔!



當然嘆返宵夜!麵豉場+漢堡包!
都吾早啦!早頭!

一睇就知超級好天!


隔離鄰居!全營地得我地四個營包場!



清靜的環境是最吸引我來玩的!









食水當然是我放水袋的地方!



昨晚未玩够!今日繼續玩金仔!
老馮話知你!冇眼睇!




我好享受喱個過程!好滿意!


各有各玩!老馮去左石邊玩!


我就去散下步!



營友終於到啦!快快搞惦間企!


趕玩下黃昏水!我好耐冇釣魚啦!


老馮多啦玩!

最後都係鬼爪螺吸引D!


三人釣左够一餐食收工!



分工合作!女士洗洗弄弄!
男士做大廚!


好快有得食!好豐富的晚餐!
 

晚間當然再次去玩下!我俩人都有少少收獲!


深夜甜品湯圓!


係時間上鋪啦!


藍天白雲!雖然個天超正!
但個心好吾靚!


食飽D!



面對現實執包啦!


搞惦閃得!


嘻嘻!下次再玩過!


其實好快行到上來!



少休片刻!



邊行邊玩!


計劃天黑前行到巴士站!


見到閘口就差吾多到!


准時到達目的地!


886!隨意再見!



沒有留言:

張貼留言