2016年1月12日 星期二

2016-1-10第一擊80公里單車一日遊


天氣麻麻!有准备八點幾照出發!
大圍起步!



 科學園嘆早餐!



原計劃進行!
 

隨意都遇到村民!


村民陪同我俩踩左一段!



村民稍後有事各有各閃!我繼續前往大尾督


突然改變行程!


調頭由大埔-上水-沙頭角-錦繡花園!



上水!


村民到!


嘻嘻!村民帶我地遊沙頭角!


當然要試下河上鄉的豆腐花!




前面過關就是深圳!








天氣一流!一路上感覺好舒服!


好開心的一日遊!


軍營!



快D去匯合其他村民!


五點幾到達今日的終點站!


今日我俩夠晒咪數!
入單車行!

不是壞車!
 

幫我架車換新冰碟!

大廚開火!


男士做嘢!女士等食!


屋主愛花之人!


好有心機!超靚!


准备好開餐!



正!老火湯和糖水!


本來係大埔同喱俩位村民匯合!
超級大雨!


結果到回程一齊!
謝謝村民的愛心!



886



沒有留言:

張貼留言